lørdag den 26. januar 2013

En lørdag aften...

Nu sidder jeg her igen. Med æble, kaffe og chokolade sætter jeg scenen for mit skriveri. Sengen er nydeligt redt og værelset synes på en måde større end før. Det er rent. Ryddet for sedler, tøjbunker og i vasen står der gule tulipaner.

Det skal nok siges, at januar måned altid er en kælling af rang. Tager al min tid og mit mentale overskud. Jeg kan ikke sige så meget mere, uden at afsløre for meget. Vigtigst er, at jeg er ved tasterne igen.

Jeg har været rastløs i dag. Ugidelig grænsende til det teenageprægede. Stod først op da jeg var for sulten til at blive liggende under dynen. Spiste først da jeg var træt af at tænke på at jeg var sulten. Er stadig ikke helt mæt, fordi jeg er for doven til at spise mig mæt. Tog en dyb indånding og gik i bad for en time siden. Det hjalp. Skal trods alt også ud og drikke vin i aften. Så dur det ikke at lugte af mand, dyner og kærtegn.

Menuen stod på lidt asiatisk og lidt vintermad. Ikke for tungt. Tog en halv time at lave. Han er skidesød. Vi snakker sådan set godt sammen. Og alt imens vi snakker, griner og drikker rødvin tænker jeg, om jeg er helt død indeni. For der er ingen tiltrækning overhovedet. Intet sug i maven. Ingen elektriske spændinger der løber ned af armen. Ingen fortabelse i hans øjne.

Alt det betyder selvfølgelig ikke at jeg smed ham ud efter maden. Vi kyssede da, og kærtegnede. Sov i ske. Det var rart. Dejligt. Og... så ikke mere. Shit, altså.

Prøver at cleare hovedet med kaffe og chokolade inden aftenen sætter ind for alvor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar