søndag den 8. april 2012

Begær fornægter sig ikke

Jeg beklager at den her blog indimellem bliver lidt lummer og sexfikseret, men det er nu engang de begivenheder der finder sted i mit liv for tiden. Sådan er det. Eller ville historier som "den nøgne mand" jo heller ikke blive til vel?

Jeg har været i sommerhus her i påsken. Det kan man vel godt kalde det. Med spejderne. De voksne af dem skal siges. Vi holdt påskefrokost. Bare en lille håndfuld mennesker. Fuld er nøgleordet her. Snapsefuld. Hvorfor er det lige at der er nogen der har opfundet snaps? Det er jo så dumt!

Okay, skæbnen ville at jeg drak en smule snaps. Det er ikke engang løgn. Bare en smule. Men det var nok. Til at smide t-shirten og danse rundt på bordet i  BH og bar mave. Til at afholde snavekonkurrence med både mænd og kvinder. Nå ja, og så komme til at kysse og knalde med ham den 19-årige. Shit. Fuck dig snaps. Du kan ikke være det bekendt. Men okay, det er en flirt der har stået på i 1,5 års tid. Og ja, jeg ved godt at det måske lyder lidt voldsomt i nogens ører at jeg roder rundt med sådan en knægt der er næsten 10 år yngre end mig. Til hans forsvar skal siges at han er syyygt lækker! (Eller mit forsvar?).

Så sidder den trofaste læser måske og klør sig i håret og tænker "hvad med ham fyren hun ser?". Ja, jeg ser manden med det dejlige smil aka den nøgne mand. Har datet ham lidt over en måned. Og vi er ikke kærester endnu. Det er i hvert fald sådan jeg har argumenteret og retfærdiggjort det overfor mig selv.

Drikker aldrig snaps igen. Ikke før næste gang.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, snaps er roden til alt ondt. Jeg har selv lavet lignende "stunts" efter indtagelse af store mængder snaps så fra nu af forsager jeg så vidt muligt de nasty snapse-sager!

    Rigtig fin og god blog du har dig (jeg fandt den gennem City Chick). Jeg har tilmeldt mig som fast læser - måske du har lyst til at kigge forbi min blog? www.nytlivnyedroemme.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Altid dejligt at vide der er nogen der læser med. Snaps har resulteret i alvorlige black-outs og mareridt for mit vedkommende, så det er lidt vildt at jeg overhovedet har rørt det igen...

    SvarSlet