mandag den 23. april 2012

On the fun side of life 7 - samtaleversionen

Overhørte følgende samtale fredag:
Ung hipsterlignende mand 1: hej
Ung hipsterlignende mand 2: hej
Ung hipsterlignende mand 1: nå men jeg er lidt træt.
Ung hipsterlignende mand 2: Nå okay
Ung hipsterlignende mand 1: ja jeg har ligget og bollet hele natten
Ung hipsterlignende mand 2: okay, var det...?
Ung hipsterlignende mand 1: Ja, det var en der hedder Stine. Det var sgu godt.
Ung hipsterlignende mand 2: nå det er du god til?
Ung hipsterlignende mand 1: Ja det var godt, jeg er ret god til at bolle.
(Samtalen fandt sted kl halv fem om fredagen. Som i 16.30. Og ikke med dæmpede stemmer kan det afsløres).

Overhørte følgende samtale fredag kl. 16.32:
Gruppe kommer gående.
Mand: så hev hun hans bukser ned så hans baller var blottede og så spankede hun ham helt vildt med hans bælte.
Kvinde 1: nej er det rigtigt
Mand: ja ja. Det eneste han havde sagt til hende var, at hans skjorte var helt ny, og det første hun gør er bare at flå den af ham. Sådan ritsch!
Kvinde 2: ja det var sådan noget med at han løb ud på gange men så hev hun ham tilbage igen.
(Fælles latter).
Var lige ved at få mine høretelefoner galt i øregangene.

Manden med den dybe stemme taler stadig ikke rigtigt til mig. Jamen han er jo også kun 22 år.

Har fået en invitation i LinkedIn fra den rødhårede jyde. Manden jeg datede for over et år siden, og som skrev verdens mest kiksede booty-call besked for en måned siden. Han ønsker nu at connecte på LinkedIn. Om han har skrevet en personlig besked spørger du? Nej da! Det ville være lidt meget at forlange ik?

Sov til kl. 15.30 lørdag på grund af tømmermænd. Troede ikke jeg var teenager længere. Eller måske er jeg netop ikke teenager længere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar