tirsdag den 6. december 2011

dating-brok

Er jo aktiv på sådan et dating-site. Fordi det er jeg nu engang. Manden med de smukke øjne er ikke opgivet, men jeg synes lidt jeg er nødt til at spille på flere heste. I hvert fald... Dating-sitet. EliteDaters. Verdens værste navn ik? Der er et eller andet arrogant over det navn. Men hvorom alting er, så blev det stedet jeg oprettede en profil.

Og de mænd der er derinde fortjener nogen gange en bemærkning her. For de kunne godt nok trænge til et kursus i kommunikation og dating-fraser. Ikke at jeg selv fortjener en cavling-pris, men come on! Skriv dog noget om jer selv. Spørg interesseret til mig. Oprigtigt interesseret. Og nej, en smiley er ikke mere glad fordi den har dobbelthager. :)) Det ligner jo noget fra en 8. klasses elev. Og nej, jeg er ikke usofistikeret fordi jeg tænker at vi har meget lidt til fælles når du ikke ved hvem der vandt valget i september. Specielt hvis du synes at en bemærkning om at jeg kan konkurrere om at være queen of hearts er kæk, sød og sofistikeret. Igen, jeg går ikke i 8. klasse.

Måske skulle jeg bare holde mig til at kurtisere ham der med øjnene, som kan være nok så svær at kommunikere med, men som i det mindste ikke pisser mig af med det han skriver. Tværtimod. Jeg får jo lyst til at skrive igen. Og om ca 10 dage får jeg ham muligvis at se igen.

Det var vist dagens brok...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar