mandag den 12. december 2011

rødvin i blodet og en mavepuster

Det her indlæg tager jeg ingen forbehold for. Jeg har spist udsøgt middag med min far på en restaurant i Austin, Texas. Drukket rigeligt med rødvin, og tænker at tiden lige skal gå med et eller andet inden jeg hopper i seng. God rødvin, bevares! Har haft mega nederen på de sidste dage fordi jeg lige opdagede at min X har en spilleliste på youtube som er kategoriseret under mit navn og datoen hvor jeg gik fra ham. For helvede hvor kan følelser gøre ondt som var de helt friske her ca to år efter. Øv!

Det har taget mig omkring 1,5 år at gøre den musik jeg spillede den morgen til min egen igen, og ikke det vi lige hørte den dag jeg sluttede 8,5 års forhold. Bon Iver vil altid have en sær status i mit liv. Jeg har lige købt en plade med ham i dag. Jeg er stædig.

Den der X. Hvorfor fanden skal han møve sig ind på mit liv på den måde? Han er faktisk en rigtig dejlig fyr. Jeg holder meget af ham. Men han er ikke min kæreste mere. Og han bliver det heller ikke igen. Lad nu være. Jeg har sørget nok over vores brud. Og over følelser der aldrig blev til mere. Hvordan kan det være at det kan føles som et spark i maven når ens far lige spiller dét nummer. Av. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar