fredag den 6. januar 2012

Nu passiv på ED

Jeg har sat min profil på EliteDaters passiv. Måske er det for optimistisk. Måske er det blåøjet. Jeg ved det ikke. Men jeg har altid ALTID insisteret på at gøre som min mavefornemmelse byder mig.

Det betød blandt andet at jeg sluttede et 8,5 års forhold fordi det føltes helt forkert at blive i det. Det betyder at jeg ikke kan være tæt med min barndomsveninde, fordi hun suger for meget energi fra mig. (Undskyld neo-hippi udtryk). Det betyder at jeg må skælde min mor ud af og til fordi hun kan være pisse egoistisk.

Mavefornemmelsen betyder til gengæld også at jeg sjældent fortryder. Jeg kan være svimlende nervøs over om det jeg gør er rigtigt i øjeblikket. Men jeg har svært ved at bære nag. Og jeg har svært ved at hænge mig i fortiden. Hvilket X'en til stadighed forsøger at få mig til. At kigge i fortiden. Fordi han gerne vil finde ud af hvad han gjorde forkert. Hvilket han ikke gjorde. ÅH! For fanden. Ja undskyld jeg bander men det er lidt svært at lade være når store følelser kommer i klemme.

Nå, men mavefornemmelsen sagde altså i går, at det er for meget dobbeltspil at have en aktiv datingprofil når man ser en mand. Selv om der af og til går lang tid imellem. Så nu er jeg passiv derinde. Håber sgu han er det værd. Indtil videre er han. (Og netop som jeg skrev den sætning fandt et lille smil vej til mine læber).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar