mandag den 16. januar 2012

stress, kvalme og svingende humør

Så var det at januar bød på en hel række af finurligheder. Først var der kvalme og menstruation henover nytår. Så var der date med de smukke øjne hvor han lavede mad. Så var der menstruation igen, fordi en enkelt omgang på en måned jo ikke er nok. Mere kvalme. Faktisk så slemt at jeg måtte aflyse mit arbejde. Så skrev jeg lidt med de smukke øjne igen, der er helt lagt ned af arbejde. Der er mit frivillige arbejde hvor vi har premiere på et teaterstykke om en uge med stor fest.

I det hele taget er jeg alt for presset. Har alt for travlt. Det er jo ikke meningen at man skal lægge sig syg med kvalme vel? (Og nej, jeg er ikke gravid. HAR taget en test.). Selv om 2012 er startet lidt skævt og usikkert, så rammes jeg alligevel af øjeblikke med fuldkommen lykkefølelse. Fordi jeg er færdig med mit studie. Fordi jeg er i gang med mit frivillige arbejde igen. Fordi jeg har dejlige venner. Fordi han stadig skriver. Fordi der kom en lille ny til verden. Alt det overdøver kvalmen og smerterne og stressen. Så det prøver jeg at holde fast i. Her fra sengen af.

2 kommentarer:

  1. Hej, jeg har netop læst hele din blog igennem og nøj hvor kan jeg godt lide den!!! Du burde da være mere kendt i blogland, siden du skriver som du gør :D Håber på et nyt indlæg snarest! :):)

    SvarSlet
  2. Fik aldrig sagt mange tak :) Det varmer altså at der er nogen som kan bruge mine ord.

    SvarSlet