onsdag den 25. januar 2012

når man i fuldskab...

Har ligget brak på det seneste (ligget/lægget? En af de grammatiske regler jeg er genetisk disponeret for aldrig at lære). I hvert fald brak. Grundet alkohol. Og fest. Og dans. Kan sige så meget at der var en pallietkjole, meget lidt søvn og en 19 årig brystkasse. Det er måske her jeg skal indskyde at jeg har en næsten foruroligende historie med yngre mænd. Næsten, fordi man må jo godt. Og det har været sjovt. Mere om dem senere. Det lover jeg.

Nå men det er en årlig fest med venner fra way back. God stemning, billige øl, masser af dans, grin og så varer det i to dage. Jeg havde en lækker sag af en blå pallietkjole på og havde sådan en aften hvor jeg følte mig mega lækker. Bortset fra rester af bruncreme og rensecreme (Festen er fejringen af et årligt teaterstykke). Jeg var i højt humør og stod op det meste af aftenen. Rock'n'rolleren kiggede forbi til en dans. Han danser godt. På den der "rigtige" dansemåde samtidig med at der er plads til fjollede moves. Vi danser godt sammen. Jeg lukkede festen kl 7. for at nå de få timers søvn der er plads til inden anden dags fest. Endnu en fantastisk aften. Rock'n'rolleren kiggede forbi igen. Til endnu en dans. Tæt dans. Vi snakker også godt sammen. Hen på morgenen skulle festen jo lukkes. De sidste tapre soldater sendes i seng. Og jeg tænkte i min fuldskabs kådhed at ham rock'n'rolleren, han skulle da ikke hjem for at sove. Han skulle da sove i ske med mig. I en alt for lille seng, der vender ud mod et panoramavindue. Det er forresten rock'n'rolleren der er den 19-årige. Han smed skjorten og lagde sig ind til mig i den alt for lille seng, og trak mig ind til sig. Og der lå jeg så. Med hovedet på hans brystkasse, der havde lige den rigtige højde og form. Med numsen ud mod panoramavindue. Fuld, glad og tilfreds. Med en lille nagende tanke om ham med de smukke øjne. Lille og nagende. Han aflyste forresten vores seneste aftale. Men jeg sov da sammen med en mand. Hvis en 19-årig kan kaldes for en mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar