torsdag den 2. februar 2012

Den store finale...

Så oprandt dagen sgu. Jeg er færdiguddannet. Helt færdig. Og så med et 12-tal som afslutning. Jeg er lidt benovet. Og vildt glad. Helt vildt glad. Så glad at jeg faktisk sad og fik tårer i øjnene da jeg læste den mail min vejleder havde sendt mig med besked om at de nu havde bedømt specialet. Til 12 (tolv). Sådan stod der. Der er sat et punktum på en eller anden mærkelig måde.

Måske er det derfor jeg i lørdags valgte at kaste ca 15 års livs-modenhed bort og begive mig ud i et veninde-skænderi-drama af den helt særlige slags. Den slags hvor man står og græder nede på gaden. Og hvor man går op igen for at snakke ud om tingene. Og ender med at være i seng kl 5, for at stå op kl 7 og tage på arbejde. Shit altså. Det er sgu dumt.

Det kunne også være en reaktion på at jeg har menstruation. Det er sådan set en ren og skær indsigt i hvordan mine hormoner påvirker mit humør. Jeg bliver hidsig, sur og ret utiltalende. Åbenbart. Men kun når det er krydret med manglende søvn og for meget alkohol.

Oven i hatten har jeg lige været et smut forbi manden med de smukke øjne. Med kroppen fuld af menstruation. Så gæt engang hvor meget sukker der faldt af til mig. Ze-ro! Til gengæld fik han et blow-job af den gode slags. Så nu er jeg endnu mere trængende end før. Pointerede også kraftigt overfor ham at timingen næste gang skal være væsentligt bedre. Hvilket han var meget enig i. Så aftenen ikke endnu engang består af at flade ud til en film og falde i søvn sammen. Det er super hyggeligt, det er det. Men det er ikke sex. Åh, hvor jeg har brug for at vi rammer en bedre dato næste gang!

Så alt i alt er det måske ikke så mærkeligt hvis jeg svinger lidt ud på det følelsesmæssige barometer for tiden. Der sker lidt meget. Nu skal jeg jo også til at være rigtig arbejdsløs. Bum.

Nå ja, og så har min farfar sgu givet mig en bil i kandidatgave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar