mandag den 27. februar 2012

Nye mænd på banen

En af veninderne var på, citat: "Verdens værste date" forleden. Hun er startet med det dersens e-dating og har åbenbart fået overvældende mange henvendelser. En af dem har hun så haft en ganske fornøjelig samtale med på nettet, og nu skulle de så mødes in real life. Det endte så med at deres første date faktisk blev deres anden, fordi de begge to var blevet ret interesserede på baggrund af den virtuelle snak. En første date der resulterede i et opkald fra veninden til mig med ordene "han var jo grim". Noget der, fik vi efterfølgende snakket os frem til, handlede om manglende kemi og kejtethed. Nå men, anden date var jo allerede aftalt, så lørdag tropper veninden op på Dansk Arkitektur Center til lego-date. Den del var egentlig meget hyggelig, fordi de ikke som sådan behøvede at snakke sammen. Det var mere den kop kaffe de drak sammen bagefter, hvor samtalen hurtigt drejede sig over på næste date. Som veninden ikke var voldsomt interesseret i. Men som manden åbenbart var meget interesseret i. Så meget at han begyndte at argumentere for at hun ikke bare kunne afvise ham. Hmm... kikset? Så sendte han en sms med samme smøre. Og igen en mail på e-dating. Nogle mænd...

Så var der væsentligt sjovere at være i min weekend. Åh ja, jeg har nemlig mødt en mand. Sådan en der ringer. Har tid til mig. Snakkede 25 minutter med mig i går om ingenting og alt muligt. Var med mig på værtshus i seks timer i lørdags. Og som kysser mig med store bløde læber, så jeg slet ikke har lyst til at stoppe igen. Han har et helt fantastisk smil. Så lige nu vil han blive introduceret her på bloggen som Manden med det dejlige smil. Vi skal på date i morgen. Opdatering følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar