mandag den 5. marts 2012

forårsfornemmelser

Han er slet ikke så tosset ham manden med det dejlige smil. Slet ikke tosset. Det lykkedes faktisk at se ham tre gange (3, som i tre!) på en uge, inkl en halv times telefonopkald og diverse sms'er. Slet ikke tosset. Han kysser også ret godt. Store bløde læber. Mmm... Det er helt surrealistisk at have kontakt til sådan en der kommunikerer, og som siger jeg er dejlig og pæn. For det gør han. Siger "du er dejlig". Også på sms. Det er sgu lige før vi er ude i at helvede har ramt frostgrader når man får alt det i samme pakke.

Og så til panikdelen. Han kommer på besøg i morgen. Til middag. Hvad fanden skal jeg lave? Og hvad skal jeg have på? Nu har han trods alt set mig tre... nå nej, faktisk fire gange, hvis jeg tæller den allerførste aften med. Så det betyder at jeg har haft jeans og stor gennemsigtig skjorte på, Sød sommerkjole over leggins, nylonstrømper og shorts og... hvad havde jeg lige på den tredje gang? Krise! Jeg kan ikke tage det samme på. Nå, det løser sig vel. Panikker også lidt over at invitere ham hjem i hulen, der er nogenlunde ryddet op, støvsuget, men på ingen måde er helt på plads. Shit. Ved godt hvad tirsdag kommer til at byde på.

Jeg sendte ham afsted i et tog torsdag aften, mod Bornholm. Og svævede hjem i 5A på små lyserøde, teenageramte forårsskyer. Hold da op.

Holdt fest i weekenden, hvor jeg brugte halvdelen af aftenen i min telefon, med at sende sms'er til sød mand på Bornholm. Og kl 00.40 tikkede der så en af de der beskeder ind hvor man tænker "what!?!". Ingen andre end den rødhårede jyde. En høj flot rødhåret århusianer jeg datede for et år siden. Og som jeg ikke har snakket med i 10 måneder. "Hey. Længe siden. Hvad laver du?" Så er man sgu blevet et nummer i telefonbogen hva? Måske jeg skal skrive tilbage og høre om han nogensinde fandt de øreringe som jeg måske glemte hjemme hos ham... Der er sgu da gået forår i den København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar