tirsdag den 13. marts 2012

The road to Hanky Panky

Karrierekvinden bliver rendt lidt over ende af mænd. Det samme gør hende den langbenede. Det er lidt som om de der mænd dukker op i klynger ik? Når der er en enkelt så følger resten på sådan en lidt bees to honey agtig måde. Jeg fik jo den famøse wanna-be booty-besked i lørdags. Og var på date med det dejlige smil i forrige uge, hvor jeg på vejen hjem støder ind i ingen andre end en gammel flamme. Lad os kalde ham DJ'en. Ham som jeg har en lille svaghed for. Blandt andet fordi han dufter utrolig godt. Af krydderier, kanel og nelliker. Bedst som jeg svævede hjemad på den lille lyserøde sky kom han cyklende på sin damecykel (I know). Og duftede stadig godt. Men han er så meget off limits. Blandt andet på grund af hans kæreste. Og så fordi jeg bare bliver ked af det når han har fået stillet sin sult med mig og rykker videre.

Manden med den dybe stemme hilser stadig ikke rigtig på mig. Den rødhårede jyde har ikke skrevet siden lørdag nat. Jeg spottede DJ'en på cykel i går aftes. Manden med det dejlige smil siger jeg er smuk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar