torsdag den 7. juni 2012

Det forbandede K-ord


Beklager den lange skrive-pause. Men der er kaos-tilstande for tiden.

Jeg mødte en af Manden med det dejlige smils veninder forleden til Distortion. Det var egentlig meget kasual. Vi skrev sammen i løbet af dagen om at mødes og sove sammen. Jeg havde Karrierekvinden på besøg, så vi kunne jo ikke sove hos mig. Det ville alligevel blive lige kærligt nok. 

Hun var sød og sjov, hende veninden. Meget snakkesaglig og smilende. Og så sagde hun de berygtede ord. "Det er så godt at få sat et ansigt på dig. Han snakker ofte om dig." Uh... Jeg er sådan en han snakker med sine venner om. Sådan en der ikke bare er en pige han har mødt, men som er mig, med navn, rødt hår og det hele. Kunne lige mærke den der følelse af kortvarig panik da hun sagde ordene. For fanden altså. Hvis jeg er sådan en han snakker med sine venner om, er jeg så sådan en han tænker på som sin k......? Åh, at en mand muligvis eventuelt kunne overveje at indlede tanker der nærmer sig det der forholds-agtige definitions-ord-noget betyder jo, at jeg muligvis kunne blive nødt til at overveje at have tanker om at tænke på at sætte noget mærkat-agtigt på det der muligvis eventuelle forhold-noget. Shit, shit, shit. Panik! Jeg har jo kun været single i 2,5 år! Er jeg overhovedet i stand til at overveje muligheden? Kan jeg det? Kan jeg finde ud af det? Gudskelov har han ikke gjort tilnærmelser (af den k-agtige art altså), så jeg kan forblive i min noget uudtalte knude-kvinde position lidt endnu.

Og mænd synes kvinder er indviklede?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar