torsdag den 21. juni 2012

Random tanker på en torsdag og en smule klamhed

Sidder på job og drømmer om andre jobs. Og lidt om solen der er lige uden for mit vindue.

Tænker også på, om jeg rent faktisk ender med en solskoldning i tallerkenform fordi jeg formastede mig til at spise frokost i solen. Sad ganske fredeligt med benene over kors og en tallerken i skødet i ca 20 minutter. Kl 13 selvfølgelig. Og opdager pludselig til min rædsel at jeg har et cirkelformet solbrunt mærke på benet i sådan cirkus samme størrelse som føromtalte frokost tallerken.

Det bringer frygtelige minder om det år på roskilde hvor jeg sad lige lovlig sammenkrøbet i en festivalstol og efterfølgende var tigerstribet på maven. Resten af sommeren. I blame it on the boogie.

Drømte i nat at min sambo havde flyttet rundt på sit værelse. Uden at jeg opdagede det. Drømmer meget for tiden. Tror den er på overarbejde deroppe.

Havde Manden med det dejlige smil på besøg i går nat. Var lidt distraheret under akten, da jeg var lige i starten af min menstruation og ikke lige havde overskuet at fortælle ham det. Håber ikke det er oversharing. Sådan nogle historier har jeg altså også.

Skal til jobsamtale på mandag... Drømmejobbet. Fuck fuck fuck! Som jeg skrev til Karrierekvinden.

Nogen gange føler jeg mig meget voksen, andre gange knap så meget. Gæt selv hvornår...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar