søndag den 9. september 2012

Dåbsattest til salg

Ja nu tænker du nok, hvad går det ud på? Det kommer...

Men pt tager jeg gerne prisen for mest distræte kvinde. Har nemlig en tendens til at miste ret spøjse og ikke så mistbare ting. Eksempelvis:

Min fine guldring fra New York. Pist borte. Aner ikke hvor jeg havde den sidst. (Ikke rigtig guld, fake guld. Men sådan en til to fingre og med en stor sløjfe på.)

Mine fine guld øreringe med tre stjerne. (ægte guld. Aner ikke hvor de er. Har tjekket samtlige takser, jakker, bukser og skuffer mindst tre gange).

Mit fine tørklæde også erhvervet i det store æble, som jeg tror jeg havde med til en fest i Nordsjælland. Hvilket betyder at jeg aldrig får det at se igen, for ærlig talt. Hvornår befinder jeg mig i fucking Nordsjælland, med mindre jeg skal på Bakken?

Ved samme fest i Nordsjælland har jeg muligvis mistet min helt vildt vigtige, for alle kvinder basale, sorte cardigan! For fanden da.

Så fandt jeg da lige ud af at jeg har mistet alle de mange års anciennitet jeg møjsommeligt har oparbejdet i min boligforening, fordi jeg har misset et eller andet åndsvagt brev.

Nå ja, og så var jeg ved at sælge min dåbsattest til et loppemarked, fordi jeg havde sat den bog jeg fik efter dåben til salg. Hvor min dåbsattest så lå i. Hmm. Godt der ikke var rift om "Bibelske historier for børn".

Hvad har jeg mere mistet? (nej, min mødom tæller ikke ;) Haha... det er sgu da humor! I det mindste bevæger jeg mig ikke ud i sørgmodige betragtninger over at miste "troen på kærlighed", "grebet om mig selv" og "evnen til at vælge mænd").

Skal nok sige til når jeg kommer på mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar