torsdag den 22. november 2012

on the fun side of life 11

Ramte åbenbart det magiske kvarthundrede i år. Ikke aldersmæssigt, bevares. Mænderne. Bum. Det er da også en præstation. Fandt ud af det i går. I samme sekund som roomies kæreste trådte ind af døren.

Er i blogdilemma fordi roomie har opdaget at blog eksisterer, men ikke hvad blog hedder. Er pt strandet på "Det er ligesom fordi at hvis jeg deler min blog med dig, så bliver det ligesom for meget jeg deler...". Okay vigtigrøv, eller skal hun bare have lov at læse det?

Nederste gut på liste over mænd er en knøs på 19. Flot! Det kræver klapsalver...

Måtte udstå to dage på job med "løs mave". Mmm... (og beklager).

Endte i boligforeningens bestyrelse uden at være til generalforsamlingen

Endte i boligforeningen og andelsboligforeningens gårdlaug uden at have rigtig tid

Er pt en af to medlemmer i ovennævnte gårdlaug efter de resterende medlemmer trak sig

Er pt. medarrangør af julehygge i gården. WTF!?!

Oversvømmede entre i går morges, tilkaldte vicevært, tilkaldte mutti som "lejlighedssitter", blev mødt af mutti en time for tidligt i morges.

Det er min uge. Jeg kan mærke det!

2 kommentarer:

  1. NEJ! Selvfølgelig skal hun ikke kende din blog! Jeg havde valgt den hvide løgn og sagt, at jeg ikke havde den mere....totalt elendig løgn, men "konfliktsky" er mit mellemnavn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... det er faktisk et reelt dilemma. Jeg har jo nogle veninder der kender til bloggen. Jeg er ikke så blufærdig med mit privatliv, men så igen...

      Slet