torsdag den 14. marts 2013

Bare de ikke opdager jeg bor som en psykisk syg...

Eller i hvert fald sådan som jeg forestiller mig at en psykisk syg bor. Vent. Det er ikke sandt. Jeg ved med sikkerhed at min psykisk syge overbo støvsuger oftere end mig. Crap.

Det er jo derfor jeg inviterer venner på besøg eller mænd med hjem. Det er ikke fordi jeg bliver et rigere menneske af at have dem i mit hjem. Teknisk set kunne jeg jo bare mødes med dem i deres hjem. På barer eller caféer. I parker med take away kaffe. De behøver ikke som sådan at komme indenfor i min lejlighed. Lige bortset fra at det tvinger mig til rent faktisk at forholde mig til hvordan min lejlighed ser ud.

Nullermænd i hjørnerne. Papirer på gulvet. Vasketøj der skal samles op eller foldes sammen. Opvask der skal ryddes væk. Badeværelse der skal afkalkes.

Men seriøst, jeg hyrer snart en rangøringsdame så de ikke opdager at jeg bor som... en der hader at gøre rent?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar