mandag den 18. marts 2013

Der var en, der var to, der var tre små mænd

Rødhårede mænd for at det ikke skal være løgn.

Var på date i fredags. Ikke helt dårligt. Han er vældig sød. Rødhåret. Pæn. Høj. Conversesko. Hvad kan en pige ønske sig mere?

Blev kontaktet af den rødhårede jyde i sidste uge. Kaffe eller øl? Efter to års tavshed. Jo jo da. Det gør jeg lige. Hmm.

Har kontakt til manden med det dejlige smil igen. Okay. Jeg skrev til manden med det dejlige smil. Fordi jeg stadig savner ham. Men også fordi han er ret dejlig og man skal have dejlige mennesker i sit liv. Aner stadig ikke om han ser hende. Hende han valgte frem for mig.

Skal jeg gøre rent bord og smide ham jeg knaldede i weekenden med? Så er det faktisk fire stk. Middelmådig sex. I et kollektiv. I en kælder. Can I get any lower?

Har spist popcorn til aftensmad. Her ligner stadig lidt... I ved, det der med at bo som en sindsyg.

2 kommentarer:

  1. I det mindste får du da spredt lidt glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Dine ord varmer...

      Særligt ovenpå den sviende afvisning jeg fik tidligere i dag. Av, av, av. Conversemanden havde ikke den rigtige "mavefornemmelse". Så er det sgu nemmere at forholde sig til sex i et kollektiv.

      Slet