lørdag den 30. marts 2013

I eat rejection for breakfast!

Det går sgu ikke så fremragende med de mænd der. Enten er de ikke interesserede i mig eller også er jeg ikke interesseret i dem. Bummer. Fik dog tiltusket mig lidt sukker forleden. Det var det der med en kælder i et kollektiv. Jeg gættede hans uddannelse. Han tog mig i hånden. Vi tog hjem til ham. Og her blev det tydeligt, nøjagtigt hvor lave mine standarder bliver når jeg ikke har fået noget i flere måneder (Og ja, jeg ved godt at der er kvinder derude der går i meget længere tid uden, men bare vær med ik'). En madras på gulvet i en kælder i et kollektiv. Bliver det meget lavere? Ikke en hvilken som helst madras. En madras der var smallere end en madras fysisk burde kunne være. Op af vandrørene. Jøsses.

Men jeg fik da lidt middelmådig sex ud af det. Bevares. Det skal han da have credit for.

Mit sexliv er nu så kedeligt, at jeg blogger to gange om samme runde middelmådige sex.

Var på date forleden. Det var - surprise - ikke noget at råbe hurra for.

Jeg tager ikke på date med den rødhårede jyde. Jeg tager IKKE på date med den rødhårede jyde!

Men ærlig talt. Begynder man at udskille en eller anden form for lugt når man nærmer sig de 30 og ikke har fået noget i lang tid? Og hvad er løsningen? Masser af parfume og tilrøgede bodegaer? Ok, jeg er på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar