torsdag den 27. oktober 2011

om hjerneblødninger (altså de mentale)

Så var det jeg fik en hjerneblødning i går og sendte en sms til manden med de smukke øjne. For han afsluttede jo aldrig rigtigt vel? Og han er jo lidt en struds (den smukke forfatterindes ord) at han ikke har svaret. Nå, formulering op og ned af stolpe, forslag sendt til forfatterinden, svare tilbage... tænke, tænke... Send!

Og der gik en time, og der gik to timer og jeg skulle i seng. Men så her til morgen. Minsandten om der ikke lå en sms i min indbakke fra ham. De smukke øjne. Jeg nåede lige at fornemme sådan en gnist af 'uh hvad nu hvis han siger han vil se mig'. Men nej, igen var det noget a la 'tak for de smukke ord' og 'jeg synes ikke jeg kunne lægge det i det som jeg burde' og 'jeg har meget travlt på arbejdet'.

Alt ved det gamle ik? Jeg begynder sgu at net-date igen. Fuck. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar