tirsdag den 18. oktober 2011

om kioskture og naboflirt

Har ligget syg... øv altså. Sådan noget omgangssyge med opkast hele søndag. Mega nederen! Kan nu spise nogenlunde normalt igen, men har en uforklarlig stor lyst til salt, hvilket resulterede i en tur i kiosken. Og sikke en begivenhedsrig kiosktur. Ikke kun fordi jeg nu ved at paper til en joint sælges til 4 kr. stk og står opbevaret lige ved siden af dankort-automaten. Men også fordi jeg fik en helt uventet naboflirt med i købet.

Ja, ja... lige der ved siden af postkassen stod vi og snakkede i indtil flere klik på opgangslyset. Og så den kiksede del (fordi sådan en er der bare). Han siger som noget af det første 'jeg ved allerede rigtig meget om dig for jeg snakkede med din mor da du flyttede ind'. Øhm, ja tak. For min mor tog imod nøglerne og vælger så åbenbart at fortælle halvdelen af min livshistorie til første fremmede mand hun møder i opgangen. Velkommen til mit liv siger jeg bare!

Men det lykkedes da at føre en nogenlunde samtale, hvor han spurgte til mit speciale og sådan. Og jeg spurgte til hans. Ja, ja... så må vi se hvad det fører med sig. I hvert fald en pose salt-chips og lakridser.

2 kommentarer: