mandag den 31. oktober 2011

op mod muren siger jeg bare!

Helt ærligt! Folk der sælger koncertbilletter til overpris skulle hænges op i en lilletå i tre timer. Hvad fanden er det for noget? Fair nok at man ikke gemmer dem til den første der ringer, men i stedet til den første der henter. Men at lade dem ryge op i kæmpe overpriser er fandme dårlig stil. Skrev lige til en fyr der solgte to Bon Iver billetter til den rigtige pris. Fedt tænker man lige. Indtil jeg modtog en besked om at nu var prisen røget op på 1900 kr for to billetter. SERIØST! Jeg håber der er noget der hedder karma for ham! IH!

2 kommentarer:

  1. En anden gang skal du melde den slags til politiet.
    For der er ikke bare noget der hedder karme - der er noget der hedder lov, og i den står der at det er strafbart at sælge billetter til overpris!
    Så kan de lære det...

    SvarSlet
  2. Jamen jeg ved det godt. Desværre blev jeg så harm at jeg kom til at slette den besked han sendte. Men næste gang...

    SvarSlet