onsdag den 2. november 2011

opture... nedture... opture... nedture... og så op igen

Den her uge er startet meget godt. Hvis man kan lide rutsjebaneture altså. Det var det der med harmen over billethajer. Den hører under nedture. Så var det man fik besked fra de der smukke øjne. Mega optur. Til gengæld er der to par i omgangskredsen der er gået fra hinanden på samme dag. Ret meget nedtur. Specielt fordi det altså ikke lige lå i kortene. Så var det at jeg fik produceret en jobansøgning. Super optur. Det forholdsvis beskedne mål jeg har sat for min specialeskrivning på to sider om dagen er desværre åbenbart lidt svært at nå i den her uge. Ned igen. Så fik jeg lavet en aftale med de smukke øjne i morgen, efter kun en måneds tid (!), hvilket faktisk er optur, selv om veninderne sender bekymrede blikke i min retning. Så var det at det blev den tid på måneden, i dag. Af alle dage. Som jo ligger lidt hindringer for gensyn med de smukke øjne. Nederen, siger jeg med bedste brostensaccent. Men dagen i dag slutter nu med en optur. Jeg har nemlig fået en fast læser her på bloggen. Yes! Så føler man sig inde i varmen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar