onsdag den 9. november 2011

om mørke krøller og brune øjne

Jamen jeg kommer jo i tanke om at jeg helt har glemt den ANDEN mand jeg har mødt på det sidste med smukke øjne. Mmm... sådan nogle brune øjne man helt smelter i.

Det var selvfølgelig på kaffebaren. Han har været der et par gange nu. Høj, slank, mørke krøller. Og så brune øjne med sådan et glimt i, så det lige siger "uh" indeni. Og han flirter gør han. Smiler og snakker om ingenting. Griner når jeg driller ham med den kaffe han driller. Han spørger til mit speciale og virker interesseret. Hilser når jeg stiller mig i køen bag ham.

Indtil videre har jeg set ham tre gange dernede. Gad vide om jeg får ham at se igen snart? Smukke brune øjne med glimt i.

Hmm... Jeg tror jeg har et eller andet med mænd med smukke øjne...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar