fredag den 11. november 2011

om at sove dårligt og vågne godt

Jeg har sovet virkelig dårligt i nat. På den der måde hvor man først ikke rigtig kan falde i søvn, sveder, fryser, vågner fordi man skal tisse, fryser igen, sveder igen og ja, så blev det ved. Indtil jeg faktisk faldt i søvn. Men jeg klager ikke. Heller ikke selv om jeg sov med mine kontaktlinser i, hvilket virkelig ikke kan anbefales. Heller ikke selv om jeg har helt VILDT ondt i ryggen. Heller ikke selv om jeg har misset en halv dags arbejde på specialet og jobansøgning. Heller ikke selv om jeg egentlig burde gå i bad.

For jeg lå vågen i nat og kiggede på en smuk mand. Jeg svedte fordi jeg lå i en tæt omfavnelse. Jeg frøs fordi jeg var nødt til at smide noget dyne, så varmen kunne slippe ud. Jeg sov med mine kontaktlinser fordi jeg tog direkte fra specialekontoret over til ham. Jeg har ondt i ryggen fordi jeg blev liggende i mærkelige stillinger når han holdt om mig i søvne. Jeg kan overskue at være bagud, fordi jeg har det godt indeni. Okay, jeg burde virkelig gå i bad.

I morges kyssede han mig farvel i flere minutter. Og lovede at der ikke går 1,5 måned inden vi ses igen. Og kyssede mig igen. Manden med de smukke øjne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar