søndag den 14. oktober 2012

sygdom på 4. uge

Da jeg skrev overskriften var det 4. uge. Nu snakker vi 9.-10. uge. Hoster lunger op og har en uduelig læge der ikke tager ansvar. Brokke, brokke, brokke. Men fakkertalt så er det ved at være ret irriterende at lyde som en der ryger cecil hele dagen. Selv om det har medført en sexet sovekammerstemme. "Hello baby".

Helt flippet viser det sig, at de ingenting ved. Har fået taget ALT for mange blodprøver. (Og ja, én prøver er tre for meget for mit vedkommende). Seneste skulle vise om jeg har tuberculose. Hvad siger I så? Tubercu-fucking-lose. Det er da en oldschool sygdom at anskaffe sig. Der er lidt sejhed i det ik? Ikke at få den slags sygdom mener jeg, mere det faktum at jeg er blevet testet for den.

Ud over alt det festlige i en endnu ukendt sygdom, hvor min læge har indstillingen "men altså, hvis du gerne vil testes for astma igen, så kan vi godt gøre det..." så er jeg bare godt gammeldags træt af at hoste. Og hoste og hoste og hoste. Det er mildest talt røvirriterende. Selv her, mens jeg skriver det her indlæg hoster jeg. Ikke voldsomt, bare et lille host en gang i mellem. Nok til at jeg mærker det. Nok til at jeg ved at jeg ikke er rask. At jeg fejler et eller andet som ikke bare er en virus der går over af sig selv.

Så. Jeg holder jer opdateret. Like it or not.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar