lørdag den 6. oktober 2012

Shit jeg skylder en kvajebajer

Med den inaktivitet altså. Så lover man at være hyperaktiv og så går der hat og briller i den. Det føles lidt ligesom dengang jeg var studerende og altid overspringshandlede.

Det dur bare ikke længere vel? Så læg dog en plan kvinde! Eller som en klog veninde sagde i går (lettere omskrevet) - omfavn og lev med at du er en "sidste øjeblik"s opgaveskriver. Så er der bare det der med at jeg gerne vil udfordre mig selv. Så. Hvad betyder det? Jeg har i hvert fald lavet udkastene til de der indlæg. Sådan da...

Der kommer en lidt senere. Så meget må jeg sgu da kunne love.

Hvis du, kære læse, brænder efter at vide hvad jeg så har overspringshandlet med, så er kodeordene koncert, Aarhus, tuberculosetest, hospitalsindlæggelse, afslutning på gammelt job, start på nyt job, bestyrelsesmøde hvor jeg blev valgt til et eller andet, oprydning på værelse, bananfluer (Ad!!!), late night sms'er med Det dejlige smil. Lidt af hvert. Jeg uddyber gerne. Men nu skal jeg lave en kop kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar